Monday, November 29, 2010

NORAINI'S LAKSA PENANG ..... Sodapnyer!!


Dulu masa Ayumi mengandung, selalu sangat Ayumi nak makan Laksa Penang
kat Noraini's Cafe nie tau.
Ayumi selalu makan Laksa @ Nasi Lemak rendang kat Tesco Puchong.
Kat sana ada Cafe Noraini's nie.
Masa mengandung tu dalam bulan puasa.
Setiap kali nak berbuka je mesti nak makan Laksa kat Noraini's.
Sampaikan akak yang kat cafe tu, dah kenal sangat muka kami laki bini.
Sampaikan kami tak payah cakap order makanan apa kami nak.
Akak2 kat situ semua dah tau menu apa kami nak.


 Kat Norainis nie banyak lagi pilihan makanan ada kat sana.
Gi sana takde lah makan Laksa je. Kadang2 makan kuih2 dia.
Contohnyer, Ayumi suka kuih lopes & cucur udang dia. Besor2...hehe..


Bukan Ayumi sowang je yang suka makan Laksa, Bruce pon sama tau.
Dulu dia tak berapa suka makan sangat laksa2 ie.
Sekarang nie dia ok lah sikit makan2 pedas. Kalau dulu agak payah nak suwuh makan pedas2.
Mana yang dah penah rasa, tentu dah tau.
Yang mana lum rasa laksa2 kat Norainis, gi lah Try!!..

0 comments:

Post a Comment