Tuesday, September 8, 2009

CANDLE LIGHT DINNER


Memang betul lah orang kata,

Bercinta lepas Kahwin nie lagi Best!!....

Walaupun percintaan Aku ngan Ayumi ni boleh dikatakan dalam

masa yang singkat,

namun aku rasakan sudah lama aku mengenali Ayumi.


Beza usia aku & Ayumi adalah 5 tahun.

Aku ketika ini 28tahun, manakala Ayumi 23tahun.

Tapi aku merasakan dia adalah wanita yang matang kalau nak ikutkan

dari segi usianya.

Seperti aku & dia tiada langsung perbezaan umur.


Erm..berbalik pada cerita, kami sebenarnya OTW nak gi makan malam.

Mestilah nak "Romantik2" lepas kahwin.

Tapi sebenarnya, masing2 baru balik kerja.

Tu sebab aku dengan berpakaian Kerja terus nak gi makan malam.


Masa nak Otw tu jalan "Jem" plak.

Perut tengah lapar sangat lalu aku singgah tepi jalan beli

"Goreng Pisang" & " Air Soya BEan "


Sebenarnya tak de lah kitaorang betul2 wat "Candle Light Dinner".

Kebetulan kat Restoran kat Kajang tu ada letak candle comey atas meja.

So, boleh la dipanggil "Candle Light Dinner" yang Romantik..

Hiihiii...:)

0 comments:

Post a Comment